mandag den 29. november 2021

1. Advent. den lille fine pingvin...

Ohhhh... sååå... mange muligheder... LOVE IT...


Disse skønne stempler er jeg slet ikke færdige med...
Jeg måtte bare dele dette med jer... 
Jeg tænker at i om nogle kan forstå min begejstring for min adventspakke...

Her ser du det samme stempel i 4 forskellige farver...
Ohhh jeg syntes, hver farve, kan noget forskelligt, alt efter farven... 
Der er ikke en farve jeg bedre kan lide end andet...
Meeeen startede med en varm grå pingvin, og såååå tog det om sig:


1. Varm grå + mørk julerød.

2. Brune toner + "lakse" julerød.

3. Lilla'e toner og varm hvid.

4. Grøn toner og pink julerød.
Indholdet af dagens blogpost, er meget kort... 
og bare liiiiige et lille kig på hvad jeg legede med i går... 
Nu er jeg nået til at de skal klippes i stykker og laves til kort... 
og ja hvis i er i tvivl…
Sååå hygger jeg mig enormt med denne lille skønne pingvin... 
Det startede med at jeg “bare” lige skulle lave en... 
og så kunne jeg jo også lave en brun...
ooog en lilla... ooog en grøn... oooooog hvem ved, 
måååske der kommer flere til... smiler…


Et kig på farvekombinationer i Copic’s
På billedet her ser du de farver jeg har brugt… 
Jeg håber at du kan læse min skrift… 
og du er selfølgelig velkommen til at lege med disse farvekombinationer…
på samme motiv eller andre ;-)


Hvad du syntes du? er farvevalget det rigtige?...
Måske har du denne skønne kalender også?... 
og hygger du dig lige så meget med den, som jeg gør?... 



 
MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.





1 kommentar:

  1. Tak for at dele.... smikke kombier - håber du kommer med flere spændende kombier :D :D
    Det sæt er SÅ lækkert.

    SvarSlet

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...