søndag den 28. november 2021

Advent kalender 2021, 1 advent.

Jeg er vild med adventskalenderen fra Three Scoops...


Jeg er vild med 1 adventspakken fra Three Scoops... 
Sikken en skønhed, med MASSER af muligheder... 
LIIIIIIIIIIIIIIIIGE noget for mig...

Lækker indpakning!...
Lækkert indhold!...
Den kan jeg kun anbefale!... 

Jeg gik igang med at lege med den med det samme i går da jeg fik den...
Nej... jeg har IKKE smug kigget som andre... 
Jeg syntes en del af kalenderen er at gå og glæde sig til 1,2,3 og 4 advent,
hvo der venter en skøn pakke.


Her ser du hele pakkens indhold af 1 advent...
Der er noget som kan bruges til hele året...
der er noget som er til jul...

Jeg er helt vild med, at der ligger lidt, som er jul'et... 
Tekst die : Julepost  & Shakermix'en er jule lækkerier... 
Disse to ting som er lidt jul'et, kan jeg få MEGET GLÆDE af, 
helt neutrale ting, som pludseligt bliver lidt julelækkert... 
Der er næsten ikke nogle ting som ikke kan vendes til julehalløj med disse to...
der er såååååååååååååååå mange muligheder i det... 
OG DET ER JEG VILD MED!... 
Godt tænkt Three Scoop!... 

Forestil dig:
- Dyr med teksten julepost/ shakermix,
- Blomster med teksten julepost/ shakermix,
- Div. ting i dine gemmer med teksten julepost/ shakermix,
osv osv osv osv osv osv... mulighederne er uendelige...


Her ser du papirerne som var med i pakken....
11 stykker dekorationsark A5
Farven på denne pakke er hvid, rød, lyserød og blå...
Uhmmmm.... lækkert...

Sløjfen er det bånd som sad rundt om shakermix og tekst die'en.

Idéerne vælter ind... damn... ;-) ;-) ;-)


Her ser du alt andet end papiret... 
- die: fiiiiin konvolut og tekst med Julepost.
- shakermix, med alt muligt spændende i.
Stempel: Den lækreste pingvin, som står med den ene "arn" i vejret...
DK postkasse, hue/nissehue, ballon, kuvert... "YUMMI"

Her ser du et nærbilled af shakermix'en...
Den er skøn... masser af lækre ting i den...
du kan jo selv danne dig et indtryk af hvad du syntes om den...

Jeg har allerede lavet lidt med denne pakke i går... 
måske jeg arbejder videre med det i dag...
hvis du er heldig, får du et lille kig her inde... 


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...