søndag den 27. maj 2012

50 års fødselsdag

Er netop landet hjemme i min seng efter en aften i festligt lag...

Jeg var chauffør... Og dermed også drukket cola hele aftenen... Og syntes det var en hyggelig aften...

Hmm... Ligger lidt og tænker nogle tanker omkring det at drikke øl, vin og spiritus... Ingen tvivl om at det smager fantatisk... Men i min verden kan jeg sagtens lade være med at drikke og så køre hjem... Og samtidig formå at hygge mig sammen med de andre gæster... Det bliver bare ikke mit lod hver gang!!!... Når jeg er i et parforhold så må man dele denne tjans... Da druk og køre bil... Bestemt ikke er acceptabelt i min verden... Jeg ville personligt aldrig kunne tilgive mig selv, hvis jeg havde drukket og kørte bil og der skete noget... Men der er sikkert nogle som syntes jeg er pjattet... Men dem om det...

Til festen i aften var der stillet to store grille op... Tror vi har været ca 50 personer... Og der medisterpølser... Frankfurter, skinkesnitzel, sparre rips, nye kartofler, salat, pasta salat, kartoffelsalat samt sovs og dressing. Og til Desert var der pandekager med soft ice, chokoladesovs,

Såååååå nåede vi til kaffen med masser af slik, frisk frugt og chips... Krydret med dans... Det var en super hyggelig fest!!!...

Hmm... Jeg mødte faktisk to som jreg ikke har set i mange mange år!!!... Christina og Bo... Vi har gået på samme skole... Og dermed også festet en del sammen... Det var super hyggeligt... ;-)

Uhm... Jeg elsker at danse... Især med en som kan danse... Det nyder jeg... Måske pga. Jeg har været ramt af forældre som har smidt mig i danseskole, hvilket jeg dengang hadede dem for... Men hader dem ikke for det den dag i dag...

Midt under festen... Kom der 3 personer ind!... To piger som skulle forestille sig at være bakkesangerinder og en mand som spiller på harmonika det gjorde de ellers fint... Men det var vidst sidste gang de tog ud og optrådte... Men gode var de...

Nu vil jeg lukke mine øjne... Og få mig lidt søvn... Så jeg kan komme op og lave lidt nyttigt i morgen ;-)

Nat nat ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...