mandag den 21. maj 2012

Sikken en dag idag...

Hejsa...

Sikken en møg dag...


Jeg kan slet ikke sige det  nok gange!!!... køb aldrig noget som helst med andre navne på end dit eget!!!...

Jeg har i dag brugt hele dagen på at finde ud af hvad jeg gør bedst i... da jeg har en x-kæreste som ikke føler det er nødvendigt at overholde de aftaler han har... i det at han ikke bor i det hus vi desværre har købt sammen... hvilket gør at han kun indbetaler det han syntes er nødvendigt for ham... hvilket ikke er det samme som det budgetten siger den har brug for... og jeg har så netop talt med banken i dag... og de siger at det er bare ærgerligt... for vi hæfter begge for tingene... så hvis ikke han indbetaler så må jeg bare betale det mere... hvordan fanden kan det lade sig gøre???... i dagens danmark???... jeg forstår det simpelthen ikke...

Hvad F. er det for en verden vi lever i???... havde jeg vidst at det ikke blev delt ligeligt, så havde jeg aldrig købt hus sammen med ham eller andre!!!... det er helt sikkert... men det er desværre alt alt for sent at gøre noget ved nu... for gid jeg kunne... det ville være lækkert... for det her er virkelig noget MØG...

Jeg sidder også og ikke forstår mentaliteten... i min verden er det jo således at jeg overholder de aftaler jeg har... og gør meget for at gøre det... så derfor forstår jeg jo slet ikke at min x-kæreste bare læner sig tilbage og intet gør... han tænker den klarer hun... hmm...

Imens jeg har talt med jeg ved ikke hvor mange forskellige personer i dag... så har jeg siddet og lavet lidt telefon krudseduller... jeg måtte jo afreagere på en eller anden måde... og det kunne jeg jo sidde med samtidig med at jeg talte... smart...

Lige nu lader det til at der er en som vil købe huset... og det er uden om ejendomsmægleren.... hvilket jo ville være dejligt at slippe for... men huse i dag ligger til langt under det de burde gøre, hvis vi skulle slippe ud af tingene med skindet på næsen... der vil blive en rest gæld. så det er lidt nervepirende at se hvordan alt dette ender... men ak... jeg sidder vel blot i samme situation som i tusindevis af andre gør i øjeblikket... pga. tiderne er skiftet... krise... og alt falder i pris... og falder og falder i pris... så det er ganske forfærdeligt... ja slet ikke til at holde ud og tænke på... jeg bliver dårlig ved tanken om hvor dyrt et bekendskab han har været... jeg kommer ALDRIG til at eje noget som helst fælles med nogle andre igen!!!... det er jeg helt sikker på!!!.. den her lærestreg har været alt for voldsom!!!...


Min bedste veninde har fået en ny beboer... og jeg var ude forbi hende i går og så denne fine fine hest... den er bare så smuk... sender hende da lige en kærlig Tanke... ;-) midt i dette sure opstød... beklager... ;-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...