tirsdag den 29. maj 2012

Sort / hvide kort... Med sløjfe... Hus...

Hejsa... Igen... ;-)

Nu hvor jeg ikke har givet lyd fra mig i nogle dage... Så får du lige et par indlæg...

Sort hvide kort...disse to kort er lavet ud af 2 ark karton... 1 sort og 1 Hvidt ark... Skåret på midten... Samt silkebånd

Det som gør dem forskellige er silkebåndet, samt at de er modsat hinanden i farverne... Således at det er den hvide som er yderst på det ene kort og den sorte som er yderst på det andet kort... Meget simpelt men alligevel dekorativt...

Hmm... Der er et ordsprog som siger at ikke alt er sort Hvidt... Og ja det er rigtigt... Og dog... Der er da helt klart tilfælde hvor jeg syntes at det er sort hvidt... Hmm... Jeg holder meget af ærlighed!... Og det betyder helt klart også at ærligheden giver lussinger ind imellem... Det er ikke altid vel set at være ærlig... Så nogle gange er det bedre set med stilhed, end ærlighed...

Det har lige været pinse... Søndag var jeg i butikken fra Kl. 10 til Kl. 22 og så kørte jeg hjem... Dagen før var jeg til fødselsdag... Det var super hygsomt... Mødte bl.a. Nogle som jeg ikke havde set siden skoletiden... Det var rigtigt hyggeligt... Jeg regnede ellers ikke med at jeg kendte ret mange... Men det gjorde jeg... Selv køkken personalet kendte jeg ;-)

Mandag/ i går... Var jeg oppe i det hus jeg har sammen med min x... Da jeg gerne skulle have solgt jacuzzien... Den er 8-9 personers... Og jeg har haft meget glæde af den!... Men da jeg ved at huset skal sælges, så ved jeg ikke hvor jeg skulle gøre af det!...

Jeg har netop talt med bankdamen i dag... Og banken har givet tilladelse til at sælge huset... Så det er lækkert!... Der er en som vil købe det... Så det er dejligt!!!... Men også noget som kræver meget arbejde!... For nu skal jeg jo have pakket alle mine ting... Så nogle flere timer i døgnet ville være fantastisk... ;-)

Huset er 350 kvm. 500-600 kvm udhus... Og et tønderland have!... Også derfor jeg sælger det!... For jeg arbejder typisk 15 timer pr. Dag og dermed ikke mulighed for at passe sådan en ejendom... Og jeg er helt klart typen som ikke kan leve med at alt vokser mig hen over ørerne!...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...