torsdag den 17. maj 2012

Hand made Magnolia

Et fødselsdagskort... Og hans interesser er bowling og brevduer... Og de to ting var ikke nemme og finde noget med... Slet ikke magnolia'erne som jeg elsker at male... Men det skræmte mig ikke!!! Jeg laver bare en selv tænkte jeg... Og det gjorde jeg så i et snuptag... Og syntes da selv at jeg er sluppet ok fra det?..... eller?...

Som baggrund har jeg brugt 2 forskellige punch around fra Martha Stewart... Samt et stempel med en tekst som jeg holder meget af...

Inden i kortet har jeg taget et ark og sværtet det med perlemor samt klippet en kant som gør at den ser ud som om den er revet ud af en blok... Groft og lækkert i mine øjne... ;-) men bedøm selv hvad du syntes... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...