søndag den 20. maj 2012

Joachim og marie's lille prinsesse og hele Danmarks prinsesse skal døbes...

Jeg ligger på sofaen helt flad... Ville så gerne ud i det fantastiske vejr... Men ak... Lige så snart jeg stikker næsen udenfor... Så bliver jeg så dårlig... Næsen løber... Øjnene hæver og gør ondt... Halsen snævre sammen... På trods af at jeg har næsesprays... Piller... Øjendråber... Været hos lægen og fået en indsprøjtning... Men ak... Så jeg er lige ved at gå op i limningen over ikke at kunne gå ud og nyde vejret

Billederne er den udsigt jeg har her fra sofaen... ;-)

Fortsat god søndag til dig og dine kære

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...