mandag den 7. maj 2012

Døllefjelde musse marked 2012

Det er mandag... Og det er efter en weekend som har stået i Døllefjelde musse markedets tegn... ;-)

Fredag var jo helligdag... Og dermed også fridag for mig... Den startede med flaghejsning i dueforeningen... Hvorefter den stod på salt sild eller bøf til os som ej er til salt sild... Det var lidt hård kost til morgenmad... Men smagte ganske fint... ;-)

Derefter kørte vi ud til min veninde Jane og hendes mor... Og tog til Døllefjelde og kiggede boder... Jeg købte en taske sort hvid med en kæmpe blomst og fandt den samme slags taske til min mobil... I pink... Som jo lige er mine farver ;-) købte også en blæser jakke... I pink... ;-)

Lørdag startede jeg med en dejlig dag i min biks... Hvorefter jeg tog til dølle sammen med min kære kæreste... Vi kiggede resten af de boder vi ikke så om fredagen... Og det var superhygsomt... Findes der noget bedre end at gå og hygge med den du holder af???...

Min veninde Jane havde været til damefrokost og vi mødtes med hende og gik ind og hørte Søs Fenger sammen med nogle andre veninder... Der kom også Eran dd... Men dem som jeg glædede mig til at høre var decco band... Som i øvrigt også er forsangeren der er på billederne...

Skiltet som jeg har fotograferet var min kæreste helt vild med... Og jeg kan jo kun give ham ret... ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...