søndag den 13. maj 2012

Det ny teater

Hejsa...

Lige nu sidder jeg i en bus, på vej hjem fra "det nye teater"... På vej her ind, tog vi et stop, hvor vi nød den dejlige sandwich... Som du kan se på billedet... Den var med kylling, bacon, karry, agurk... Det smagte dejligt... Da vi næsten var nået ind til teateret... Var der cykelløb... Så bussen fandt hurtigt en ny rute... Derefter nåede vi frem til teateret...

Jeg er vild med det nye teater... Der er masser af eventyr stemning lige så snart jeg åbner dørerne ind til forhallen... Garderoben var på venstre side... Af det smukke rum hvor trappen pryder rummet med sin pragt... Trappen er en smuk dekoration af rummet!!!... Mørkerød, med masser af stuk i loftet, en kæmpe lysekrone samt spejle og andet pynt... Imponerende er den i min verden... Måske ligger jeg så meget mærke til den pga jeg altid har interesseret mig for design/dekoration

Når vi er kommet op af trappen.. Ser jeg igen de smukke rum som ligger med buede vægge... Med de smukke gamle malede skilte... Lige numre til højre og ulige numre til venstre... Osv osv... I dag sad jeg på 2 række plads 5... Pap plastik søster på højre side af mig og min mor og hendes kæreste til venstre for mig...

Vi sad så tæt på at vi kunne se alt...

Kostumerne var meget smukke... Fyldt med perler og glitter... Og så var der lige de gule regnfrakker... Som var det sidste nummer...

I første akt. Bruger de i en scene 5000 liter vand... Naturligvis lige inden pausen... Så de har den til at rydde vandet væk i... Så scenen igen er klar...

Desværre har jeg ikke ret mange billeder fra forestillingen... Det var forbudt at tage billeder... Og min mor sad jo ved siden af... Gaaaaab... Men et par enkelte tog jeg nu alligevel... Uden blitz naturligvis... Da det jo netop er det de vil slippe for som regel... Om de er blevet gode billederne ved jeg først når jeg kommer hjem og ser dem i større format end her på tlf'en...

Her på vej hjem startede vi med smørrebrød... Jeg spiste et stykke med frikadelle og rødkål samt dyrlægens natmad... Det var lækkert... Så sulten er jeg bestemt ikke nu... ;-)

Lige nu glæder jeg mig til at komme hjem til kæresten... Selvom jeg er dårlig...

Hov... Har nok ikke fortalt at jeg har allergi... MEN der har jeg... DESÆRRE!!!... Jeg blev dårlig sidste søndag... Frøs fuldstændig uhæmmet!!!... Havde gusehud/myrepatter/ståpels... I 2dage!!!... Samtidig med at jeg svedte så vandet drev af mig... Jeg ville have sat mig og lavet noget kreativt men kunne ikke holde mig oprejst... Kæresten mente at jeg lignede en som var tjenlig til en time eller to på sofaen... Og han havde ret... Jeg sov godt på sofaen... Og han lavede mad til mig og hyggede om mig... Fantastisk!!!... Især når jeg har det skidt er det dejligt at blive forkælet... Forestil dig... Mellemørebetændelse, halsbetændelse, forkølet, halsen snørrer sig samnen så det er svært at få vejret, tandpine og så en omgang influenza!!!... Det er ikke sjovt!!!... Mere end 40 i feber... Jeg havde ellers været forudseende og taget noget til min allergi... Men selvom jeg tog lidt mere... Så hjalp det ikke... Jeg ringede til lægen og fik noget andet... Men lige lidt hjalp det... Så torsdag snakkede jeg med lægen igen... Blev sendt på apoteket efter en ampul... Og fik en speciel aftale hos sygeplejersken... Hvilket var heldigt for på trods af 2 forskellige næsesprays, øjendråber, piller og astmaspray... Så kunne jeg dårligt åbne øjnene... Pga øjnene var hævet... da den første lille rynke ved øjet dukkede frem... Så vidste jeg at hævelsen var på vej væk...

Men ak...

Nu er det søndag igen... Og jeg har stadig mange smerter!... Det trykker på alt... De mener at det jeg ikke kan tåle ophober sig som væske bag øjne bl.a. Og det gør selvfølgelig at det trykker grimt i hovedet... Så selvom jeg fik en indsprøjtning... Så er jeg stadig meget dårlig... Men ak... Det skal nok gå over igen om ikke andet... ... ... til vinter... ;-)

Fortsat god søndag... ;-)

Vejret er fantastisk!!!... Solen skinner... Fra en skyfri himmel... Skønt vejr at være på tur i...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...