mandag den 14. juni 2021

Elsker at få hjemmelavede hilsner… Så jeg har ikke lavet dagens kort.

YEAHHH… Jeg har fået et hjemmelavet 
Bliver så glad….

Det lyder måske mærkeligt… meeeen… 
Jeg er jo som regel den som laver kort til alle mulige andre…
Og det holder jeg enormt af at gøre…
MEN… JEG bliver så glad når der er nogle som laver et til mig…
Det sker sjældent…

Jeg har med jævne mellemrum besøg af nogle skønne kreative “tøser”… 
Karina havde lavet dette til mig…
Æsken er lavet i karton og passser perfekt til en æske chokolade…
Den er så fin…
Kortet kigger vi dit nærmere på her…

Kortet er lavet med en layer die…
Det Inger i 3 + en tekst…

DO SMALL THINGS WITH GREAT LOVE

Sødt citat/tekst… 
Nogle gange er det de små ting som sætter kulør på dagen…

1. Lag er et metallic ark i grøn. 
2. Hvidt ark skåret med med 1 layer die.
3. Lag er sort ark karton skåret med 2 layer die.

Oven på den fine baggrund er der sat en tekst som er monteret med mosgummi.
Det giver en super effekt at sætte lidt højde under teksten.
Teksten er lavet med sølv mirror karton.

Her ser du hele kortet… 
De blanke detaljer, er en fin kontrast til grundkortet i kvistkarton…


Her ser du æsken, hvordan den ser ud når den åbnes…

Jeg ville bare lige dele dette fine lille sæt med jer…
Bliver så glad for såden noget…
Måske er det pga. jeg ved at det tager tid at lave, 
Da jeg selv er en flittig kortmager m.m.

Tak fordi du havde lyst til at kigge med her på min side…
Det glæder mig mere end du aner ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...