tirsdag den 1. juni 2021

Missees by Karin Joan... nr. 2 opslag.

Missees:
Fra SutioLight/ Karen Joan.

Jep du har set noget med dem tideligere... 
Men må lige lave et mere med denne skønne serie fra studiolight...


Et kort til en god veninde... jeg har kendt længe...
Nogle gange er det godt at smide en lille hilsen...
Det er ikke altid nødvendigt med en anledning til det... eller?... 
Hvem bliver ikke glad for en lille overraskelse?...
Jeg bliver det... og det håber jeg også hun gør.


Denne figur du ser her, tænker jeg kan minde lidt om mig ;-)


Denne figur er lavet med tanke på at ligne min veninde...
Selve håret har jeg klippet lidt til selv... 
Da jeg syntes der manglede lidt... ;-)


Her ser du de to figurer som jeg har hygget mig med i dag... 
Første step for mig er, at finde ud af hvordan de skal stå på kortet...
så oppe over denne tekst står de på en måde...
Og neden under på en anden måde...
Jeg rykker rundt på dem...
Ind til jeg fandt den måde jeg ønskede at sætte dem på.


Da jeg havde valgt hvordan figurerne skal være på kortet...
Så gik jeg i gemmerne ang. Baggrunden.
Jeg kiggede efter noget som der ikke vare farver på...
Da jeg syntes der er masser af farver på de to piger/Missees.

Her neden under ser du de 4 forskellige baggrunde jeg kiggede på:







Her ser du det stykke jeg valgte.


På baggrunden er der i mønsteret sat nogle få rhinesten... 
De giver lidt liv i det hele.. 
du ved glitter er altid godt i mine øjne... 
Du vil se få stykker andre steder på kortet også...


Da mine briller er delt i to farver... 
så måtte disse selvfølgelig også være det...

Selve halskæden du ser her er stemplet 4 gange...
Det går at nogle af detaljerne forsvinder... men effekten kan jeg godt lide.
Der er selvfølgelig sat en enkelt rhinesten på også.

Teksten på kortet er fra Three Scoops
“Tak fordi du er min” er stemplet...
“Veninde” er skåret med Die... i holografisk karton.
Kombinationen af brug af tekster der stemplet på fx. Bannere
Og tekst skåret ud med die’s syntes jeg tilføjer en god effekt.

Her ser du det færdige resultat...
En lille tanke fra mig dig...
Husk at gøre en god gerning en gang imellem...
Spred glæde hos andre...

Jeg takker fordi du har kigget med på dagens indlæg... 
Det glæder mig meget mere end du ved...
Jeg håber du har fået lyst til selv at være kreativ... 

Hav en dejlig dag ;-)



Du vil kunne finde det andet opslag,
jeg har lavet ved at KLIKKE HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...