lørdag den 26. juni 2021

HAPPY MAIL… Med lækre kreativitet i…

 YEAHHHH… 
Det er altid fantastisk at handle et sted, 
som behandler deres kunder godt…

Når jeg føler mig godt behandlet, så vender jeg tilbage igen… 
I går modtog jeg denne skønne pakke, som jeg havde bestilt dagen før…
Jeg ringede til dem pga. der er bestilt noget som jeg stod og skulle bruge ASAP…
Og de undersøgte om det var hjemme… og sendte pakken… 
Så jeg kan kun sige mange tak for jeres måde at være på i Gavlhuset.dk
Da jeg skal bruge det til en veninde… så er der en som bliver MEGET glad for dette.

Jeg måtte dele min glæde med dig… 
Jeg tænker du forstår min glæde over denne pakke…
Jeg har købt en masse ( eller det syntes jeg ) Lad os kigge på det…

Design 5… den første pakke jeg købte var jeg skuffet over…

Den første pakke mønstret karton. Indeholdt 12 ark. 
OOOOOG kostede det samme som 24 ark fra andre mærker i DK… 
Denne gang nærlæste jeg, det med småt, 
NU indeholder 24 ark pr. Pakke for kr. 39,- 
Jeg er vild med de helt simple mønstre… 
De giver mange muligheder…
kan bruges både til romantiske kort og til det stik modsatte…


Fra samme udgiver er der kommet nogle lækre stempler… 
Med en tekst som ser håndskrevet ud… lækkert ikk´ ;-)

 

Der er også et enkelt ark deko karton fra Three scoops i pakken. Det er 12” x 12”

Alexander Renke… die…
Ohhh denne tænker jeg kan bruge stil meget forskelligt… 
Hvad kan vi holde i vores arme?…
- Et hjerte
- Blomster
- Dyr
- Værktøj
Osv… osv… osv… der er SÅÅÅÅ MANGE muligheder…
… “LIKE BIIIG TIME”… ;-)


Jeg har købt lidt af Gavlhuset’s eget design også… 
Jeg syntes de laver nogle lækre ting… 
Denne gang blev det deres skønne store tekst “Jubilæum”… den er i 2 str. NICE… ;-)

Til højre i billedet ser du en die, til at lave hjerteformede is med…
Er den ikke skøn?… jeg er vild med den… 
Selve hjertet der løber noget ned over… 
smiler… kan jeg sagtens finde flere anvendelses muligheder til… kan du?… ;-)


Disse 3 dies, er købt som et sæt…
De er meget mindre end de store bogstaver jeg har med en outline, fra Gavlhuset.
Netop derfor måtte jeg eje disse… da de passer så fint med dem jeg har i forvejen…
Så måske du ser noget med en kombination
af de gamle og nye bogstaver fra  Gavlhuset’s design… inden så længe…


Disse to er dem som jeg allerede har taget i brug…
Lige så snart de landede…
Min skønne veninde fra min barndom har en knægt som skal konfirmeres… 
Lige om lidt…
Hun har været med mig i tykt og tyndt… 
Så da hun fortalte at hun manglede indbydelser der passede til hendes søn…
Så gik jeg direkte op og kiggede på hvad jeg havde, der passer til sejler/båd tema…
HMMM… jeg kunne finde noget som passede til folk der fisker… 
Fiskestang… fisk… og lignende… 
Sååååå jeg gik på jagt efter noget der havde med Sejler/både at gøre…

Så lige nu er jeg igang med at lave kort/indbydelsesforslag… 
som er simple og lækre…
Og ja… jeg er da MEGA spændt på hvad hun syntes… 

Nu hvor jeg har ferie den kommende tid… 
Kan det være at i ser et Blogg indlæg eller flere…
Kan ikke love det… da jeg også skal have skiftet døre og vinduer i hytten…

Mange tak fordi du kigger med her hos mig…
Jeg håber at det kan give lidt inspiration…
Du må have en skøn dag.

For god ordens skyld vil jeg informere dig om at inholdet IKKE er sponsoreret.
- Det jeg viser i mine indlæg,
- Er ikke sponsoreret af nogen,
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge dem.
- Det jeg deler er min personlige holdning og oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre som holder af at bruge kreative ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...