søndag den 28. marts 2021

Floral notes... Slimline card...


Endnu et slimline kort... 
og ja der kommer nok mange flere af slagsen... ;-)

Hvem kan ikke bruge et knus... 
For et år siden var det at give/modtage et knus
Simpelt og meget naturligt... 
I dag er det lidt anderledes... 

Jeg tænker at jeg vil sende et knus til nogle udvalgte i den kommende tid... 
Hvorfor kun sende en hilsen/tanke til div. Højtider?... 
Jennifer McGuire kalder det “Share Handmade kindness”
Måske har hun ret, at det er vores superpower som kreative mennesker...

Mit mål har altid været at bringe et smil frem hos modtageren...
Mit “HAPPY PLACE”er helt klart mit hobbyrum...

Dagens kort er lavet med stempler, stempelfarve, stencil, rhinesten...


Dagens Materialelisste:

Blomster:
Pink Fresh Studio: Floral Notes, Stempel, Stencil 
(der er også en die, men jeg har brugt saks, 
da jeg syntes det er lidt hyggeligt at klippe det ud)
Tim Holtz / Distress Ink: Pink, lilla, blå og grøn.

Kortbase:
Stencil med cirkel / dot´s
Hvid stempelfarve: Uniqhorn White.

Div.:
Seequins, 
Cirkel die: Crealie´s
Tekst: Three Scoops: Knus

Jeg har brugt 2 stk. af det samme motiv... 
Sat dem ind i hinanden... 
Det hele har jeg sat lidt mosgummi / Eva foam ind under. 


Kortet er lavet således:

1:   Kortbasen er skåret 10 x 21 cm. samt foldet.

2:   Stencil, lavet motiv på kortbasen.

3:   Motiv er lavet:
- Motiv stemplet
- Motiv farvelagt med stencil
- Motiv klippet ud. 

4:   Cirkel og tekst skåret ud med die.
Der er sat mosgummi bag ved cirklen.

5:   Tingene er lagt på kortet. Og fastgjort med lim.

6:   Sat “bling bling” på rhinesten og seequins.

Jeg er lidt vild med det udtryk som denne serie har 
Floral Notes fra Pink Fresh Studio

Da jeg sad og stemplede og farvelage disse blomstermotiver
Blev jeg meget betaget af det... hurtigt og nemt, samt kom til at lave dem i MANGE farver... 
Sandsynligheden for at du kommer til 
at se flere motiver her på min side er stor...

Det færdige kort ser således ud sammen med sin kuvert.

Du må have en dejlig dag.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...