onsdag den 10. marts 2021

Lækre ting fra HOBBYBODEN.dk

I dag vil jeg dele en masse lækre ting, jeg har købt hos hobbyboden... 
Jeg syntes det var tid til at forkæle mig selv... 
Deeeet... Gøres helt klart bedst med kig på nyt "legetøj"....

Jeg må sige at det er lidt tid siden jeg modtog dette (denne pakke) og jeg skrev dette indlæg med det samme...
Meeeen fik ikke postet det, da der desværre har været alt for meget at se til for mig...
3 dage ud af 4 på sygehuset til div. Undersøgelser... 
Men nu er det tid til at lege med legetøj i weekenden... Har jeg besluttet...
Jeg vil tænke på noget positivt...og glæde mig over de skønne nye ting... 
Føler mig lidt som et barn i en slik butik... smiler...
Når jeg kigger på de kreative materialer, som ligger her og venter på at blive taget i brug...
Lad os kigge på dette indlæg... og hvad det ideholder af lækkerier fra Hobbyboden.dk

Pga. COVID-19 er der sikkert mange andre end jeg der er blevet gode til at handle online.
Det jeg har at dele med jer i dag er købt i Hobbyboden.dk


Noget som får mig til at handle med en butik... er fx.

- God venlig kundeservice. 

- Hurtig modtagelse af det som jeg har bestilt.

- Helst ikke noget i restorder, og prisen på varen skal være i orden...

- positive overraskelser er altid velkomne.


Nogle gange er der helt klart nogle som syntes disse krav er for store...
Men pyt... 😉

Jeg har shoppet amok... og ja det er ikke så meget i har set til mig længe... 
men måske det bliver lidt anderledes igen... Det håber jeg...

1. Punkt i min process er dette... ja det er hyggeligt at shoppe... meeeen nu er tingene landet...
Sååååå her er dømt hyggetid... først vil jeg lige dele min glæde med jer ☺️


Ja... lidt "slik" skal der til... og ja det blev af den sunde slags... 
Banan smoothie og cashew nødder natural... like... 



Ohhhhhh det her var helt klart et "MUST HAVE"
Ja... jeg har helt klart alt for meget papir i forvejen... 
men det her var så fint... 😊 og kunne se det brugt til mange lækre ting... 😊



Jeg syntes "Interactive Cards" er FANTASTISKE... JEG ER EN FAN...
Derfor har jeg købt to nye interaktive ting til fra Lawn Fawn. 
Jeg er MEGA spændt på at afprøve dem...

Tekster er en af mine store svagheder... 
OOOG faktisk derfor jeg i første omgang købte en BIG SHOT...
Siden jeg købte den er der kommet et u-tal af muligheder ang, div. maskiner... 
Selvfølgelig måtte jeg have et par tekster med... denne gang... 

Der er tekster fra 
Simple and basic og Gummiapan på dansk...
Elisabeth craft tekster på engelsk.


Simple and Basic har lige lavet deres danske flag i denne lille størrelse og den måtte også med...



Flere Tekster.... ☺️🙈 Ja de er såååååå fine... Det er Gittes eget design fra Hobbyboden... 
hvem har ikke brug for et Knuz og/eller smil i denne tid?... 
 




Uhmmmmmm.... lækkerier fra Tim Holtz... 
De to stempler var på tilbud... ohhhh... blev jo så glad... så de måtte med... 
Die’en måtte jeg eje... den er bare så “skæv” og skøn... er da vild med hans udtryk.

Tim Holtz har helt klart en særlig plads hos mig...
Han er dygtig til at lave ting som er lidt rå, og til tider med et glimt af humor i, hvilket jeg er vild med...




Det sidste billed af dette store indkøb... eller for mig er det en skøn indkøbstur... 
Die'en med teksten 24 december er nok ikke den bedste til foråret...
Meeeen mon ikke det bliver jul igen?... det satser jeg på 😜

En lækker blomst fra Sizzix, impresslits, skærer og embosser i en arbejdsgang...
Glæder mig til at se den brugt... 

--> VIGTIGT!!!.. .<--
Der var en lille gave med😍
Det at butikken har tænkt på det... det et dejligt!... føler mig værdsat som kunde...
Og at det ikke er slik, ER JEG VILD MED!!... 
Disse to små gavepakker som die... er jeg glad for👍
dem kan jeg få meget glæde af i stedet for bolsjer...

Alt i alt er det en fornøjelse at handle med en butik som værdsætter deres kunder... Tak... 
og Vild med HOBBYBODEN’s hurtige forsendelse... 
Et par dage og så er det landet hos mig!!... 
Det syntes jeg er super dejligt... 
Det er når de har advaret mig, som kunde, at de har travlt og der er ekstra forsendelses tid på... 
i langt de fleste tilfælde lander mine ting dagen efter jeg har bestilt dem... 
hvordan de gør ved jeg ikke... men jeg er sååååå glad for deres måde at gøre det på... 

Vi nåede til ende i dette MEGA INDKØB... eller for mig store indkøb... 
Nu vil jeg nyde tingene... mærke på dem, og leg med dem... 
og hvem ved måske i får det at se...

Du må have en dejlig dag ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...