lørdag den 20. marts 2021

Gavlhuset... lækre indkøb i Convention weekenden.

Det er nu weekenden efter der har været Convention.

Jeg købte ind hos en af de skønne butikker som var med i denne skønne online event.
Som alt andet så er dette også flyttet til en online event... og det var en weekend med MASSER af hygge ;-)

Jeg var så fantastisk heldig at vinde i en af deres live video´s...
Jeg blev heeeelt vildt glad... 
ja måske er jeg fjollet... RØDMER... 
MEN... MEN... MEN... 
Vil da lige dele mit hyggelige indkøb hos Gavlhuset.dk
De havde også 15% i rabat i anledning af Convention.
YAY... LIKE...

Jeg har handlet med dem flere gange i løbet af denne COVID-19´tid... 
De er hurtige til at sende...
De har MEGA god service.
Er noget i restorder, så ringer de til mig som kunde og vi aftaler om det skal eftersendes... 
Jeg føler mig værdsat hos dem som kunde.
Derfor handler jeg i Gavlhuset igen...

OHH...kom til at købe en del lækre ting...
Jeg har købt gavlhusets eget design Die... & + hele deres alfabet med store/små bogstaver og tal.
Alfabetet er i restorder, men de eftersender det når det lander igen...
De regnede med at det er i næste uge... så jeg glæder mig.
Super service... jeg er helt klart en glad kunde.
Get Well 1: Er et stempel, jeg har købt nr 2 tideligere... og det er så fint... 
Jeg måtte bare eje dette også... kender du det?...


Jeg købte også skønne ting fra den nye Collection fra Three Scoop`s

Håndlavet kærlighed (ses i højre hjørne) er en, 
Hvor der var sket en fejl i en tideligere ordre, og der var sendt en forkert.
Selvom jeg manglede den da jeg skulle bruge den, så pyt, 
for jeg var så heldig at få lov til at beholde den som de havde sendt til mig ved en fejl...
ved dog ikke om jeg får brug for den, men det er jeg da så super imponeret over... takker.

Three Scoop laver mange skønne ting... 
og jeg er ret vild med deres streg... den er skøn ;-)

Lige nu glæder jeg mig til at alfabetet lander her hos mig... 
men er overbevist om at det snart sker... 
Det var Cecilie som ringede til mig, at der var noget i rest... 
men har tideligere snakket med andre hos Gavlhuset, som også var mægtig søde ;-) 
SUPER SERVICE... 
Jeg anbefaler dem gerne til dig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...