tirsdag den 30. marts 2021

Floral Notes, Slimline card...

Slimline card, nr. 3 med samme motiv...

Dagens kort, er lavet i anden farve, baggrund og tekst...
Men efter samme layout som du har set på de to kort før dette.

Teksten er fra Lawn Fawn, Den er ikke ny hos mig... 
En tekst som jeg bruger ofte...
Teksten er skåret i guld mirror karton.

Baggrunden du ser på selve kortbasen, er lavet med 
Pink Fresh Studio´s layer stencil.
Jeg har brugt samme Distress Ink farve til 1. Og 2. Lag.
I det at jeg har brugt Distress Ink, kan farvelagene ses...
Der hvor den har fået farve 2 gange er farven mørkere...
Lagene er ikke lagt ensartet, dette er med vilje.
Lagene ville ikke kunne ses på samme måde hvis jeg havde valgt at bruge Oxide.

Floral Notes / motiv er klippet i 4 stykker, 
anderledes end jeg klippede dem fra hinanden på sidste kort.
Dette billed er af den nederste del af kortet.

Når jeg klipper motivet fra hinaden, og sætter det på kortet igen, 
så sætter jeg det ikke jævnt på... 
dvs. at der er to steder hvor der ikke er blomster bag ved cirklen.
Jeg kan godt lide det liv det giver korte...

Her ser du det færdige resultat / sæt.

Disse kort med samme motiv, er meget ens... og dog forskellige...
Og ja... der er mange flere måder at bruge dette motiv på... 
måske du får det at se... måske ikke... 
det vil tiden vise ;-)

Tak fordi du kigger med...
Du må have en dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...