fredag den 26. marts 2021

Share handmade kindness, kollegaer...

I dag, er det et lille kort, til en skøn Kollega... 

Mette havde gjort sig fortjent til denne hilsen

Jeg syntes at vi skal huske dette
"Share Handmade Kindness"
Det er et udtryk jeg har hørt Jennifer McGuire bruge... 
og specielt i denne tid, syntes jeg at det kan varme med en hjemmefumlet hilsen... 
Eller er det bare mig?...
 
Lad os værdsætte de personer som gør noget godt...
Mette er kreativ lige som jeg selv... 
Hun er også vild med Tim Holtz produkter 
ligesom jeg, kan have en svaghed for dem... 
Så hvad er mere oplagt end at lave denne hilsen til hende... 

Jeg skyndte mig at bestille 
Tim Holtz, Distress Oxide, Kitsch Flamingo til Mette, 
Farven var kun lige landet... og sååå skyndte jeg mig at bestille den, 
således at hun ikke havde nået at købe den selv... 
og ja det lykkedes mig... 
hun havde ikke købt den da hun fik min... ;-)


Dagens materialeliste til kortet er: 


Blomster:

Tim Holtz Distress Ink: Picked Raspberry
Tim Holtz Distress Ink: Seedless Preserves
Pink Fresh Studio Floral Notes: Stempel, Die, Stencil.

Blade:

Tim Holtz Distress Ink: Rustic Wilderness 
Tim Holtz Distress Ink: Crushed Olive

Tim Holtz Distress Oxide:

Black Soot ( + Rangers: Super Fine embossingpowder ) stempling af motiv.


Kortbase:

Kort: Kvistkarton
Motiv: Uniqhorn white/HeroArt, + 
Stencil: Pink Fresh Studio/Inverted Diamond.

Tekst:

Dansk tekst: Gittes design fra hobbyboden.dk: Hej Die's og stempel.
Engelsk banner: er et smart sæt.... som stempler og skærer flere ud på samme tid...

Div.

Varmepistol.
Bogbinderlim.

På billedet her, ser du Teksten på kortet... 
Teksten er stemplet og embosset.
Embossing giver en lille forhøjning, i det at det er pulver som varmes/smeltes på karton'et.
Til dekoration har jeg sat nogle få halvperler, rhinsten.

En del af kortets motiv, er det som pakken indeholder... 
Tim Holtz, Distress Oxide, Kitsch Flamingo

Her ser du det færdige kort... 

Du må have en dejlig dag ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...