onsdag den 5. maj 2021

Craptose intolerant...

Mit indkøb i USA...

De er MEGET anderledes... 

så har jeg advaret dem som er sarte!!!...

Hvis du ikke er nysgerrig...

Så vær sød bare at hop stille og i god ro og orden videre,

til et andet opslag som har din interesse... 

På forhånd tak ;-)

Husk du er fantastisk...


Nu til dagens opslag:

De er meget anderledes end andre ting jeg har i mit hobbyrum...

Faktisk er det første bandeord som lander i mit hobbyrum...

Måske netop derfor, jeg er vild med dem...

Jeg måtte eje dem... kender du det?

Og ja... der er sikkert nogle af jer som ikke er enige med mig her...

Men pyt... vær søde at bære over med mig ;-)


Pakken indeholder

3 stk. dies + 

1 stk. stempel


Det som startede dette indkøb var denne tekst:

"Fuck Cancer" 
Når jeg ser denne tekst, så tænker jeg
at den forfærdelige sygdom kan skride af BIIIB til...
for vi ønsker den ikke her!...
jep væk med den... og du klarer dig... 
Jeg ser den som noget positivt!...

Jeg viste min skønne kollega / veninde teksten... 
Da hendes mor har været ramt af Cancer/kræft.
Og hun var vild med den... 
Hun syntes lige som jeg at denne tekst er spring fyldt med POWER...
Den er meget sigende...
Hun syntes den var super god!... 
Og jeg følte mig ikke længere alene med den tanke... 
så jeg skyndte mig at købe den...
Fik den hjem med shopUSA...
så er der betalt told osv med et landede den hjemme hos mig...
Det tog ca. 14 dage... JEG ER VILDT IMPONERET!!!...

I pakken Havde de lagt et par ting ned posen...
Og ja der er helt klart nogle meget anderledes tekster... 
Dem vil jeg lige dele med dig ligeledes...

"THE INK ROAD" udtalelser:
Hvem kender ikke det?... 
Smiler... tror uanset hvor meget tid jeg har til det kreative..
så vil det altid føles som aaaaaaaalt for lidt ;-)

Der var 5 tekster på dette kort... 

Og denne:
"CRAPTOSE INTOLLERANT"
Sprang lige i øjnene på mig... 
Overfølsom for crap?... 
Den blev vendt og drejet... ja nærmest smagt på...Hmm... 
I det hele taget viser deres ting et lidt andet sprog end jeg er vandt til...
nogle mener friskt pust... andre det modsatte... 

Denne hilsen er ment som et positivt indslag...
Et friskt pust... smiler... 
Og ville da dele, at der i vores kreative verden findes noget som er anderledes...

 Altid dejligt at handle med nogle, 
som bliver glad for at have mig som kunde.
“Jeg får i den grad lyst til at handle med dem en anden gang”...

"FUCK CANCER" som skæreform.
Den ser ud lige som det clearstamp der er med samme tekst.

"Fucking Brilliant" Teksttypen er den samme som "fuck Cancer".

Sidst men ikke mindst, er denne tekst: “hello georgeus”...
Og i hjørnet ser du en lille blomst med blade...
Denne er i en lidt anden stil end de foregående... 

Måske tænker du? 
Hvad gik der galt med hende i dag...
Måske tænker du?...
hov... det var godt nok anderledes!...
Jeg ville bare vise dig,
at der findes nogle som tør, at lave anderledes ting, til os...
At tingene er anderledes...
syntes jeg giver mig et friskt pust
i mit kreative univers...
Og lige netop det ville jeg dele med dig ;-)


Hvis du har set med lige ind til nu... 
så er jeg glad og taknemmelig...
Jeg håber at det har givet dig lidt inspiration.
Til selv at gå ud og lave noget kreativt...

Hav en fortsat fantastisk dag...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...