tirsdag den 14. december 2021

Kaspers 30 års fødselsd, 3 fløjet

Jeg fik til opgave at lave et kort til ham her, den fantastiske Kasper…
Han kan lide en øl,
Han er rødhåret/brun og lidt af en ener.
Han er håndværkeruddannet.
Ooog han skal fejres med surprise fest og et kort og gaver…
Kortet er fra mor til sønike.

Kasper 30 år, 2021

Jeg har rigtigt hygget mig med at lave dette kort… 
Kender du det?
at have et helt klart billed af hvordan det færdige kort skal se ud?..
Jeg har bare helt stille og roligt lavet dette kort…
Og ja Ham gutten ligner lidt ham som har fødselsdag ;-)

Materialer som er brugt:

Rødhåret gut: Missees men
Øl og øl krus: Marianne design dies.
30: Design5.
År: DYMO label.
Kasper/navn: Three Scoops design
Anamel dots/clear: Simpel and basic.
Dagens drengerøv/tekst: NHH design.
Tillykke: Dixi Craft.
Baggrund med scallop: Simpel and Basic.

Div. tilbehør:
Distress Ink: Gatheret Twigs og Black soot,
metalpapir/karton, Mirror karton/glitterkarton rester.
Div. Restepapirer. Til at lave baggrunden.
Dekorations ark/sort m. Hjerter
Mosgummi, lim BigShot, blyant, viskelæder… 

Kasper 30 år, 2021

30 og Kasper er skåret ud i mosgummi,
på den måde får det lidt højde.

Kasper 30 år, 2021

Håret lurede jeg lidt på… smiler… 
ham her får 3 forskellige hår, som giver noget som passer til
Kasper som skal modtage kortet.


Kasper 30 år, 2021

Baggrunden er lavet med restepapir/karton.
Det er holdt i kvistkarton, råhvid 
og præget metalpapir i guld, sølv, blå og lilla

Jeg personligt, er lidt vild med orange sammen med Lilla og blå..
Hvilket jeg har brugt her.
Den blå og lilla’e farve fremhæver personens hårfarve…

Kasper 30 år, 2021

Dette syn, møder dig, når kortet åbnes.
Teksterne er skåret ud, og sat sammen… 
 
De to tekster er ikke ens… men lavet i samme karton…
Det blanke mirror karton, giver en fin effekt… 
Og får dem til at høre sammen… 
Således at det giver en fin helhed…

Du ved sikkert, at jeg altid kan få plads til lidt glitter/blanke detaljer…
Her er det blanke: mirrorkarton, med og uden prægning…
Selvom det gives til en herre… såååå må det godt se lækkert ud…
Og gerne lidt ekslusivt… 

Kasper 30 år, 2021

Her ser du hele den første side, når kortet åbnes… ;-)
Det er simpelt… men fortæller den historie jeg ville frem til…
Fest og hygge på hans 30 års fødselsdag…

Kasper 30 år, 2021

Her ser du forsiden på kortet… 

Kortet blev som jeg havde ønsket mig det…
Og det er et stykke tid siden at det var hans fødselsdag nu…
 Kortet er givet og derfor kunne jeg dele det med dig…


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...