lørdag den 11. december 2021

Dag 11, 2021, Marianne design julekalender

   Lad os sammen åbne dagens låge  ;-)

Dagens låge…

Dagens Låge… og dagens højdepunkt ;-)


Seee… er den ikke fin?…
Jeg er vild med det lille fuglehus… 
Det det lige før at der er til en scene med grene og fuglehus…
Snekrystaller på himlen… osv osv osv osv…

Det kunne også ligne en kagedåse med et hjerte, som dekoration…
Muligheder er der nok af ;-)


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...