søndag den 12. december 2021

3. Advent Pakkekalender fra Three Scoops

Dagens adventspakke.


Oooh.. som i sikkert allerede ved… 
Sååå elsker jeg kreative pakker…
Og jeg deler gerne glæden med jer ;-)

ThreeScoops3Advent2021

Se lige her… 
De gør det igen fra Three Scoops…

Det er en sand fornøjelse at åbne for denne pakke…
Der er sååå mange muligheder i disse adventpakker… 
OOOOOG jeg elsker at have mange muligheder …
Nu er det ikke første år at de laver julekalender… 
Og jeg er slet ikke i tvivl om at de er i skarp træning ;-)
Love it ;-)
-

Dagens pakke inde holder:

- 12 stk. A5 dekorations ark.
- 1 stk. stempelsæt med forskellige strudse udtryk …
- 1 stk. dots i Clear.
- 1 stk. Dies “ramme” passer til enormt mange motiver.

ThreeScoops3Advent2021

Prøv lige at se dette stempel…
Er det ikke lækkert… 
Jeg er vild med deres tekster, for slet kke at tale om deres motiv… 
Hvad sker der hvis vi tilføjer en nissehue?… kan det så bruges til jul?
Ja selvfølgelig kan det bruges til jul også…
Ordet Lækkermås kan sagtens bruges i en jule-sætning…
Samt mange andre sætninger… ;-)

ThreeScoops3Advent2021

Clear dot’s og lækkert dekorationspapir…
Det er i skønne neutrale farver… og kan jo bruges til alt muligt…

Den Lille fine skæreform fra denne adventspakke, 
kan bruges til meget andet end dagens stempel/pakke… 
og jeg glæder mig til at lege med den ;-)


Adventspakkerne i år kommer alle i en fin papirpose…
De står så fint på mit skab og venter på at blive åbnet…

Ja igen… må jeg gentage mig selv…
Fantastisk pakke de har sammensat…

Ohhhh… det glæder jeg mig til at lege med… 
Når aktiviteten igen rammer her i hytten…


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...