søndag den 5. december 2021

2. Advent Pakkekalender fra Three Scoops

 

Dagens adventspakke.

OHHHHH… LIKE…😍
Jaaa… det er ikke helt tosset det de har fundet på!… 
Det er 2. Advent… 
Det er tid til at åbne dagens pakkekalender… fra Three Scoops…
Lad os se lidt på den… hvad indeholder den?…
Dette syn mødte mig da jeg tog den ud af indpakningen…
 
2. advent 2021 Three Scoops
 
Spændende tema på pakken… 
Sømænd?… Kærlighed?… Forældre?… Fødselsdag?… og… og… …
Igen denne søndag, har Three Scoops lavet en pakke,
som falder i min smag… MASSER af muligheder…

2. advent 2021 Three Scoops
 
Nu fik jeg taget dagens adventspakke ud af indpakningen…
Og det blev den ikke mindre kedelig af… 
Den har et lille pust af noget som kan bruges til mænd… 
Og det er altid velkommen her…
Det behøves ikke altid at være smækfyldt med romantik…
Selvom denne nu nemt kan drejes til både mænd og sukkersødt…
 
2. advent 2021 Three Scoops
 
Dagens pakke indeholder:

- 11 stk. A5 dekorations ark. I pink, lyseblå, sort og hvid… 
- 1 stk. stempelsæt med lakridspiber, hjerte m.m. …
- 1 stk. Stencil med små søde anker…
- 1 stk. Dies med “tillykke” tekst og tilhørende skygge.
- Lækkert silkebånd (det sad om dagens pakke)
- 1 stk. lakridspibe… en lidt sjov ting.. men hygsomt ;-)
 
2. advent 2021 Three Scoops
 
Oooh.. som i sikkert allerede ved… 
Sååå elsker jeg kreative pakker…
Og jeg deler gerne glæden med jer ;-)

Ja igen… må jeg gentage mig selv…
Fantastisk pakke de har sammensat…😍

Ohhhh… det glæder jeg mig til at lege med… 
Når aktiviteten igen rammer her i hytten…


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...