mandag den 20. december 2021

4. Advent Pakkekalender fra Three Scoops

Ohhh… dette årets sidste adventspakke fra Three Scoops…
Wee… den er Lækker…Nice… osv osv...

Dette syn mødte mig da jeg åbnede posen..
Båndet var rundt om pakken… 
og ja det skal gemmes og bruges til noget kreativt… ;-)


Dagens pakke indeholder:

- 13 stk. A5 dekorations ark. I grøn, hvid og lyserøde nuancer.
- 1 stk. stempelsæt med blomster
- 1 stk. shakermix med blomster
- 1 stk. Dies m. Teksten Skønne
- Lækkert silkebånd (det sad om dagens pakke)
 
Ohhhh… det glæder jeg mig til at “lege” med… 
Når aktiviteten igen rammer her i hytten…
Men da det ikke helt vides hvornår det er… 
Så vil jeg starte med at dele dette skønne syn med jer ;-)
Kender i den dersen glæde når i åbner for noget, 
som i ikke ved hvad indeholder… 
og det tilmed er noget som er en fryd for øjet?… 
Det syntes jeg jo kan være lige så fantastisk som at sidde og nyde at arbejde med det kreative…
 meeeeeeen lad os kigge lidt nærmere på indholdet…


Her ser du de smukke:
dekorationspapirer, stempel, die’s, shakermix og bånd…
De er fint afstemt i grøn, lyserød og hvid.


Båndet, som sad rundt og dagens gave, 
Har jeg naturligvis gemt… 
Båndet er lækkert… og lige til at bruge på et eller flere projekter… 


Tekst die’en er så fiiin… og med skygge bag ved teksten… 
Skygge bag ved teksten , jeg vild med den…
Det gør den mere anvendelig… 
specielt hvis det er et meget mønstret ark teksten sættes på…
Så syntes jeg at skyggen på teksten er med til at tydeliggøre den…
Og i nogle tilfælde giver skyggen også lidt ro for øjet som ser ;-)


Shakermix… bling bling… ohhh love it… 
Den er fyldt med lækre blomster m.m. i de skønneste farver…
Det kan altid bruges som shakerfyld… 
meeeen tænker også at det nemt kunne bruges til,
anden form for pynt på kortet…. 


Stemplet i dagens pakke… 
Ohhh jeg er vild med teksten… “til dig”… “fra mig”… 
Blomster er altid godt… de kan bruges i alle anledninger…
- Alt efter hvordan de farvelægges… 
- Hvilken tekst der bruges til…
- Hvilke farver der vælges…
- Hvilken bling bling og andet glitter/Pearl…
Osv… osv… masser af muligheder…


Her ser du et samlet overblik over tingene i dagens advents pakke.
Med undtagelse af dekorations arkene… 
Igen har de lavet en pakke som kan bruges i alle mulige anledninger…
Det er super lækkert… 
Jeg syntes årets adventskalender,
har været en fest at åbne… hver gang i år…
Og til tider syntes jeg også der har været 
MEGET langt imellem søndagene… smiler…

Nogle gange er det bare fantastisk at have noget at glæde sig til…
Og nu hvor årets adventskalener er slut…
Så må vi håbe at der kommer andre spændende overraskelser…
Inden det igen er tid til at åbne adventskalender… ;-)


Overblik, Adventskalender fra Three Scoops 2021

Og ja jeg er jo som du ved, vild med hver og en af pakkerne i år…
Der er noget som kan bruges til alle anledninger… også jul…

Jeg sidder og nyder synet af  pakkerne…
Som du kan se, så er det eneste jeg har afprøvet det første stempel…
Den lille pingvin er så skøn en legekammerat.. Men men men…
Det tror jeg også at de andre pakker bliver når jeg dykker ned i dem…
Jeg er overbevist om at det bliver anderledes en af dagene…
Og hvem ved måske du får et lille kig på det også… 
Når kreativiteten rammer… igen… 

Jeg er ikke helt færdig med at åbne julekalender…
Jeg har stadig et par overraskelser i vente fra 
Marianne design’s julekalender… så følg med her på bloggen, hvis du vil se med hvad den indeholder ;-)

MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...