fredag den 10. december 2021

Dag 10, 2021, Marianne design julekalender

    Lad os sammen åbne dagens låge  ;-)

Dagens låge…

Dette er en af de store låger… gad vide hvad den gemmer på?


Et rundt billed af Bjørne… nice..


Kan se der er flere i pakken…
Nu hvor jeg har taget den ud i lyset ;-)


Den gemmer på disse 6 skønne billeder… 
Men smukke er de ;-) 


MANGE TAK, Fordi du kigger med her hos mig...
Det glæder mig mere end du aner!...
Måske det kan give lidt inspiration?...
Du må have en skøn dag.

INFO:
For en god ordens skyld vil jeg informere dig om at indholdet IKKE er sponsoreret. 
Det jeg viser i Dette indlæg er:
- Ikke sponsoreret af nogle.
- Jeg har materialerne i dette indlæg, fordi jeg har købt dem.
- Jeg deler dette fordi jeg holder af at bruge mine materialer.
- Det jeg deler i dette indlæg er min personlige holdninger  
samt oplevelser med produkterne.
Jeg deler dette for at inspirere andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sødeste dig

Et kort som kan bruges i filere anledninger. Til en af dine forældre, kæresten, fødselsdag, kollega osv osv osv… Det er kun fantasien som sæ...